עורך דין לשון הרע בירושלים

דף הבית » מאמרים » עורך דין לשון הרע בירושלים
עורך דין לשון הרע בירושלים

התחום המשפטי של לשון הרע הוא מהמרתקים בעולם המשפט בישראל. תביעות לשון הרע עוסקות בסוגיות יסוד בעולם המשפט, כגון חופש הביטוי, הזכות לכבוד והזכות לשם טוב. בימינו התחום רלוונטי מאי פעם, מכיוון שהפעילות הענפה ברשתות החברתיות מובילות לכך שכל טקסט כתוב המתפרסם ברשת יכול  או עלול (תלוי מנקודת המבט) להגיע בלחיצה פשוטה לתפוצה של אלפי אנשים. פועל יוצא מכך הוא פגיעה פוטנציאלית בשמם הטוב ובכבודם של מושא הפרסום. על מנת להתמודד בצורה המשפטית המדויקת והיעילה ביותר עם תביעות הנוגעות ללשון הרע, בין אם מדובר בתובע המעוניין להגיש תביעה, ובין אם המדובר בנתבע אשר הוגשה נגדו תביעת לשון הרע, על עורך הדין  להכיר את הדקויות, הפסיקות וההתפתחויות הנוגעות בתחום לשון הרע להיעזר בשירותיו של עורך דין לשון הרע בירושלים, שיעמיד לרשות הלקוח ניסיון עשיר והכשרה מקצועית הנוגעות לתחום משפטי סבוך זה. 

מהי לשון הרע?

לשון הרע היא פירסום אמירה דבורה או כתובה הפוגעת בכבודו או בשמו הטוב של אדם אחר. למונח "לשון הרע" קיימים הן משמעיות חברתיות, במיוחד בתחום הדתי, והן משמעויות משפטיות המעוגנות בחקיקה. 

חוק איסור לשון הרע

חוק איסור לשון הרע הוא חוק שנחקק בשנת 1965. חוק זה הוא המקור החקיקתי העיקרי בתחום לשון הרע. חוק זה קובע כי פרסום דבר לשון הרע עלול להוות עוולה אזרחית בנזיקין ואף להגיע לכדי מצב של עבירה פלילית.

בתחום המשפט האזרחי, תביעת נזיקין בגין לשון הרע יכולה לגרור עונש של פיצויים המושתים על מפרסם הדברים. כאשר מגיעים הדברים לכדי עבירה פלילית, החוק קובע שהעונש עלול להגיע לכדי שנת מאסר בפועל. 

אתגרים בתחום לשון הרע

מכיוון שההגדרה מהי לשון הרע היא לעיתים חמקמקה, ועלולה להיות כר פורה לפרשנות סובייקטיבית, תיקים העוסקים בלשון הרע עוסקים בסוגייה זו. עורך דין לשון הרע בירושלים יוכל להכווין ולייעץ בתחום, להוביל תביעות על מנת שהנזק בנעשה יענה בתגובה משפטית הולמת וצודקת, ולהגן על נתבעים כך שיוכלו להציג את נקודת המבט שלהם בין כותלי בית המשפט. 

עורך דין לשון הרע בירושלים והסביבה

משרד עורכי דין שלומי וינברג

שלומי וינברג הוא אחד עורכי הדין המובילים בישראל בתחום לשון הרע, מזה שנים, בהתאם לדירוגי חברות הדירוג דנס ו-BDI. המשרד שהקים ייצג לאורך השנים מאות גופים ולקוחות פרטיים בתיקים מגוונים ומורכבים, שחלקם אף פורסמו באמצעי התקשורת השונים. נסיונו של המשרד מקיף את כל התחומים המשפטיים הנוגעים לייצוג בלשון הרע, הן בייצוג תובעים והן בייצוג נתבעים. 

אם אתם גרים בירושלים והסביבה, כדאי לכם לפנות לעורך דין לשון הרע בירושלים – על מנת שיהיה לכם קל לתקשר איתו ולהגיע למשרדו בכל פעם שתצטרכו. בהצלחה!

 

שיתוף:

עו״ד שלומי וינברג

עורך דין שלומי וינברג, מייסד המשרד, הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) לצד חטיבה מורחבת בניהול מאוניברסיטת תל-אביב וכן תואר שני מוסמך במשפטים (LL.M) – גם כן מאוניברסיטת תל-אביב (2009). מוסמך כחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין (2004).

יצירת קשר

ליצירת קשר וייעוץ משפטי עם עורך דין שלומי וינברג, מלאו פרטים בטופס:

או חייגו אלינו

שלומי וינברג בפייסבוק

מאמרים אחרונים

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן