עורך דין לשון הרע בחיפה

דף הבית » מאמרים » עורך דין לשון הרע בחיפה
עורך דין לשון הרע בחיפה

חוק לשון הרע מהווה יוצר איזונים מאתגרים ומורכבים. ענף לשון הרע בעולם המשפט עוסק בסוגיות בזכות לכבוד, בזכות לשם טוב ומנגד בשמירה על חופש הביטוי. בשנים האחרונות התחום מציב אתגרים חדשים מבחינה חוקתית ומשפטית, נוכח שהפופולריות הרחבה של הרשתות החברתיות. אתגרים אלו רלבנטיים גם לגבי תובעים וגם לגבי נתבעים.

מי שאינו מומחה בכל האספקטים המורכבים הנוגעים בתחום לשון הרע מומלץ שיבחר בקפידה עורך הדין העוסק בתחום ובעל ניסיון והשגים מתאימים.

משרדנו מייצג בכל הארץ, לרבות תיקים באזור חיפה. עורך דין לשון הרע בחיפה חייב להיות בעל ניסיון מקצועי בתחום והבנה מעמיקה שלו. 

מהי לשון הרע?

לשון הרע, היא פרסום שעלול לפגוע בכבודו או בשמו הטוב של אדם אחר. למונח קיימים שימושיים רחבים, חברתיים, דתיים וכמובן משפטיים, המעוגנים בחוק הישראלי.

חוק לשון הרע

חוק לשון הרע נחקק בישראל בשנת 1965. החוק מהווה את המקור החקיקתי העיקרי המעגן את תחום לשון הרע בעולם המשפט הישראלי. 

החוק קובע כי פרסום של דבר לשון הרע יכול הוא עוולה אזרחית בנזיקין, ואף עלול להגיע לגיבוש עבירה פלילית. במשפט האזרחי, במקרה והוכח נזק שנגרם לאדם בשל פרסום לשון הרע כנגדו, הוא יוכל לתבוע פיצויים שיכולים להגיע לסכומים ניכרים. בתחום המשפט הפלילי, העונש המקסימלי על עבירת לשון הרע הוא שנת מאסר בפועל.

אתגרים בתחום לשון הרע

מכיוון שפגיעה בכבוד ובשמו הטוב של אדם מסויים נתונה לשיפוט סובייקטיבי ותלויה בגורמים שונים ובהקשרים של הדברים, תיקים הנוגעים לתחום של לשון הרע הם לא פעם מורכבים וסבוכים, ודורשים בירור ראייתי מעמיק. תיקים העוסקים בלשון הרע עוסקים לא פעם בחופש הביטוי וחופש העיתונות, וכמובן בדקויות עדינות של לשון החוק עצמו ופרטי המקרה שיכולים להיות שונים לגמרי מנקודות המבט השונות של המעורבים בו. מכיוון שכך, פעולה משפטית בתחום לשון הרע חייבת להיעשות על ידי עורך דין בעל הכרה וניסיון רב בתחום, על מנת לנווט את הפעילות המשפטית של לקוחותיו בצורה הטובה ביותר, שתוביל לתוצאות הרצויות, בין אם מדובר בתובע ובין אם מדובר בנתבע.

עורך דין לשון הרע בחיפה

משרד עורכי דין שלומי וינברג

שלומי וינברג הוא מעורכי הדין המובילים בישראל מזה שנים ארוכות בתחום לשון הרע, זאת ע"פ דירוגים של חברות הדירוג המובילות בישראל – דנס וBDI. המשרד מייצג וייצג לאורך שנות קיומו מאות לקוחות, ביניהם בכירים במשק ובשירות הציבורי, בתיקים שונים ומורכבים, שחלקם אף עוררו הד בעיתונות. עו"ד וינברג הוא יו"ר ועדת לשון הרע הארצית של לשכת עורכי הדין בישראל. ניסיונו של המשרד מקיף את כלל הצדדים הנוגעים לייצוג בלשון הרע. נשמח לעמוד לרשותך.

אם אתם גרים באזור חיפה והסביבה, כדאי לכם למצוא עורך דין לשון הרע בחיפה על מנת שיהיה לכם נוח להגיע אליו בכל פעם שתצטרכו להפגש.

שיתוף:

עו״ד שלומי וינברג

עורך דין שלומי וינברג, מייסד המשרד, הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) לצד חטיבה מורחבת בניהול מאוניברסיטת תל-אביב וכן תואר שני מוסמך במשפטים (LL.M) – גם כן מאוניברסיטת תל-אביב (2009). מוסמך כחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין (2004).

יצירת קשר

ליצירת קשר וייעוץ משפטי עם עורך דין שלומי וינברג, מלאו פרטים בטופס:

או חייגו אלינו

שלומי וינברג בפייסבוק

מאמרים אחרונים

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן