סכסוך עבודה בעיריית חדרה, יו"ר ועד העובדים: "המנכ"ל הכפיש אותי"

דף הבית » מן העיתונות » סכסוך עבודה בעיריית חדרה, יו"ר ועד העובדים: "המנכ"ל הכפיש אותי"

מלחמה בעיריית חדרה. יו"ר ועד עובדי העירייה איציק יצחקי שלח מכתב התראה למנכ"ל העירייה יעקב זיגדון שלטענת יצחקי האשים אותו בגניבה של מאה אלף שקל. יצחקי: "חמורים הדברים לאור תפקידו הרשמי של מנכ"ל עירייה"

יו"ר ועד עובדי עיריית חדרה איציק יצחקי שיגר הבוקר (שלישי) מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים אל מנכ"ל עיריית חדרה יעקב זיגדון, זאת בעקבות האמירות החמורות והפוגעניות של המנכ"ל כלפי יצחקי, במסגרת המשבר בין הנהלת העירייה לעובדים: "יש לך חמאה על הראש אל תסתובב בשמש" ו-"גנבת מעיריית חדרה מאה אלף שקל".

במכתבו שנשלח ממשרדי עורכי הדין שלומי וינברג. עו"ד וינברג דורש מזיגדון בשמו של יצחקי להתנצל בפני יו"ר וועד העובדים על הדברים החמורים ולפצות את יצחקי לצורכי פשרה בלבד בסכום של 50 אלף שקל שייתרמו לארגון צדקה בחדרה. כמו כן, נדרש זיגדון לחדול מכל פרסום מכפיש עתידי וחסר ביסוס כפי שביצע בשבוע שעבר. יוזכר כי מחר צפוי להסתיים פרק הזמן שהקצה בית המשפט למו"מ בין וועד עובדי העירייה וההסתדרות להנהלת העיר, בשל הפגיעה המתמשכת בזכויות העובדים ותנאי העסקתם, שהובילה להכרזה על סכסוך עבודה בעיריית חדרה.
במכתב מטעמו של יצחקי נכתב בין היתר: "הטחת את הדברים במרשנו בכובעו בתפקיד ציבורי, רשמי ומכובד, לעיני עשרות קולגות שלו ואף אנשים אותם הוא מייצג. חמורים הדברים לאור תפקידו הרשמי של מנכ"ל עירייה, אשר הנוכחים מייחסים לדבריו משנה חשיבות"

שיתוף:

עו״ד שלומי וינברג

עורך דין שלומי וינברג, מייסד המשרד, הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) לצד חטיבה מורחבת בניהול מאוניברסיטת תל-אביב וכן תואר שני מוסמך במשפטים (LL.M) – גם כן מאוניברסיטת תל-אביב (2009). מוסמך כחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין (2004).

יצירת קשר

ליצירת קשר וייעוץ משפטי עם עורך דין שלומי וינברג, מלאו פרטים בטופס:

או חייגו אלינו

שלומי וינברג בפייסבוק

מאמרים אחרונים

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן