אם לילדה בגן הכפישה את הסייעת – ותפצה אותה בעשרות אלפי שקלים

דף הבית » מן העיתונות » אם לילדה בגן הכפישה את הסייעת – ותפצה אותה בעשרות אלפי שקלים

בית משפט השלום ברמלה קבע כי אמא לילדה בגן במרכז הארץ תפצה את הסייעת לאחר שהוציאה את דיבתה בקבוצת הוואטסאפ של ההורים • האם טענה מספר פעמים שהסייעת מתנהגת באלימות כלפי הילדים – מבלי שהיו לכך הוכחות • בית המשפט: "הנתבעת הייתה צריכה לפעול באופן שיאפשר בירור אמיתי של הטענות מבלי להשפיל את הסייעת שלא לצורך"

פיצוי בגובה עשרות אלפי שקלים לסייעת שהוכפשה: בית משפט השלום ברמלה קבע כי אמא לילדה בגן במרכז הארץ תפצה ב-36 אלף שקלים סייעת בגן – זאת לאחר שכתבה נגדה מספר פרסומים שהיוו לשון הרע בקבוצת הוואטסאפ של ההורים, כך נודע היום (ראשון) ל-N12.

האם, יו"ר ועד ההורים בגן, פרסמה בקבוצה במספר הזדמנויות טענות כי הסייעת, שעובדת 13 שנה בגן, מתנהגת באלימות כלפי הילדים. האם אף הגישה תלונה נגד הגננת במשטרה – והתיק נסגר. למרות זאת, היא המשיכה לטעון שהסייעת הכתה ילדים בגן.

הסייעת הגישה תביעה נגד האם באמצעות עו"ד שלומי וינברג, ובית המשפט נקבע שהאמא עברה על חוק לשון הרע. בפסק הדין נכתב: "איני סבורה שהנתבעת בדתה מתוך שעמום את הטענות, אבל היא הייתה צריכה לפעול באופן שיאפשר בירור אמיתי של הטענות מבלי להשפיל את הסייעת שלא לצורך".

שיתוף:

עו״ד שלומי וינברג

עורך דין שלומי וינברג, מייסד המשרד, הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) לצד חטיבה מורחבת בניהול מאוניברסיטת תל-אביב וכן תואר שני מוסמך במשפטים (LL.M) – גם כן מאוניברסיטת תל-אביב (2009). מוסמך כחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין (2004).

יצירת קשר

ליצירת קשר וייעוץ משפטי עם עורך דין שלומי וינברג, מלאו פרטים בטופס:

או חייגו אלינו

שלומי וינברג בפייסבוק

מאמרים אחרונים

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן